Thursday, February 02, 2006

My heart is beating faster, my hands are sweating colder, my thoughts are going higher
I can`t seem to think straight, I can`t feel the same way, I can`t cry and I don`t want to go away
I laugh, I`m happy, I wanna die and I wanna live
I make decisions, I`m sure of my goals
But the way I decide to reach them
Sometimes drives me insane
I know things will work out, I know I`ll succeed
But why is love involved?

ta foda. tento não pensar. Mas n rola.

Eu o-d-e-i-o good byes, eu odeio o aeroporto internacional da guarulhos, eu odeio ser uma pessoa que ama desafios, eu odeio complicar as coisas sempre.
Nessas horas, a minha força e determinação são os piores defeitos da minha personalidade. Porque q eu n sou conformada com o destino que me deram? pq q eu tenho que desafiar o que dizem estar escrito no meu caminho???

"ai que saco" ser eu.

Na próxima encarnação me façam nascer burra.
Grata.

No comments: